Kalender 2024 (ovb)

Wo    6 mrt  Ledenvergadering

Overlijden Leonne Janssen

Beste buurtgenoten,

Vrijdag 30 april bereikte ons het droeve bericht dat Leonne Janssen (Burg. Janssenring 19) vanochtend is overleden in de leeftijd van 59 jaar.

Leonne was van 2000 tot 2003 ook bestuurslid bij De Kronkel. Door haar ziekte kon zij de laatste jaren vaak niet aan onze activiteiten deelnemen, maar als het maar enigszins kon, dan was ze er zeker bij.
Zij blijft daarom in onze gedachten voortleven als een enthousiast en betrokken Kronkel-lid en buurtgenoot.

Wij wensen haar man Jan en de kinderen Robert, Anke en Patrick en hun partners heel veel sterkte met dit enorme verlies.

De familie laat weten dat men afscheid kan nemen zondag 2 mei van 14.45-15.30u in het rouwcentrum aan de Schout van Merwijckstraat. Er mogen 30 personen in het rouwcentrum, bij drukte kan men buiten wachten en svp rekening houden met de coronamaatregelen.