Kalender 2024 (ovb)

Wo    6 mrt  Ledenvergadering

AVG Privacy wetgeving

Belangrijke mededeling:
Naar aanleiding van de nieuwe wet op de privacy die op 25 mei van kracht is gegaan delen we onze leden het volgende mee:
-Voor onze ledenadministratie vragen wij bij elk nieuw lidmaatschap altijd naar uw naam, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Deze gegevens dienen uitsluitend voor onze eigen ledenadministratie en zullen nooit aan derden worden verstrekt.

-Tijdens activiteiten worden regelmatig foto’s gemaakt , die daarna op onze website en/of facebook worden geplaatst. Wanneer u bezwaar heeft tegen het plaatsen van foto’s waarop u of uw kinderen te zien zijn, dan kunt u dit bij het secretaria