Vive la France 2 juli 2017

Zondag 2 juli 2017:

Wat een geweldige dag weer vandaag!

Een leuk toernooitje van jeu-de-boules-wedstrijden, gezellig keuvelen met buurtgenoten, de kinderen die zich opperbest vermaken, en lekkere hapjes en drankjes in overvloed.

Die paar buitjes mochten de pret niet drukken, knus samen schuilen onder de tent, om vervolgens weer vrolijk verder te gaan.

Ook werden de mozaïektegels, welke gemaakt zijn tijdens Burendag 2016, vandaag op een mooi plekje in de straten van onze buurt gelegd.

De uiteindelijke winnaars van de jeu-de-boules-competitie waren Huub Ghielen en Roel van der Leeden. HARTELIJK GEFELICITEERD!

Speciaal woord van dank aan Hay en Jos voor het organiseren van de wedstrijden, Graad voor het leggen van de tegels, Linda voor het entertainen van de kinderen en verder alle aanwezige buurtgenoten die er met elkaar zo’n supergezellige dag van hebben gemaakt.

Dit was onze laatste activiteit vóór de zomervakantie. We zien jullie vanaf september graag weer terug bij de Kronkel-activiteiten.

• Vive la France_1