Opening Jeu de Boules met BBQ

Zondag 1 juli 2018 was een heerlijke zomerse dag met een spannend jeu-de-boules toernooi. Boven de baan werd een geïmproviseerd schaduwdoek gehangen om de deelnemers te beschermen tegen de zonkracht.

Organisator Hay Steegs had teams samengesteld die bestonden uit 3 personen. Na een spannend toernooi bestond het winnende team uit Joke Bouten, Remco Claessens en Patrick Janssen. Hartelijk gefeliciteerd met dit resultaat!

Onze speciale dank gaat naar organisator van dit toernooi Hay Steegs.

Ook leden die niet deelnamen aan het toernooi wisten de weg naar de Kets&Zwetsbaan op Oos Veldje te vinden.

Voor iedereen was er de traditionele Kronkel-cake en na afloop van het toernooi een goedverzorgde barbecue met natuurlijk weer huisgemaakte bijgerechten.

Hiervoor onze hartelijke dank aan Mariet, Door, Conny, Eliza en Mark die ons hebben geholpen om het buffet te verzorgen.
Het was heerlijk eten en drinken en zoals altijd ook weer supergezellig!

Na afloop maakten vele handen licht werk om alles weer netjes op te ruimen.

Dit was onze laatste activiteit voor de zomervakantie.

WIJ WENSEN ALLE LEDEN EEN MOOIE ZONNIGE ZOMERVAKANTIE TOE EN ZIEN JULLIE GRAAG WEER NA DE ZOMER BIJ ONZE ACTIVITEITEN!

• Jeu de Boules met BBQ_1